29 Nisan 2010 Perşembe

Kimdir?

Kimim?

Adım Ahmet. Bu nedenle ailede Ahmedigo olarak bilinirim.

Şu an Senegal'de bulunuyorum. Temmuz 2010'da Türkiye'ye dönmeyi umuyorum.

Kamu görevlisiyim. Yani bildiğimiz memur. Devlet memuru.

Kendi çapında gayet slalomlu ve tuhaf bir hayat hikayem var. Kayseri'nin soğuk bir kış gecesinde (belki de sabahı; tam emin değilim) başlayan hayatımda bir yığın sağa sola dönüş yaşadım. Benim tarzım bu demek ki. Düz yolda yürüyemeyip illa yalpalayanlar klübü fahri saymanı.

Çok da birşey yazmak istemiyorum çünkü devlet memuruyuz, tırsıyorum ince ince.

Yaşım şimdilik 31. Boyum yıllardır aynı. Kilom dar bir bantta oynuyor. Saçlarım şimdilik dökülmüyor. Dişlerim de dökülmedi henüz.

Senegal'de devlet görevlisi olarak ocak-temmuz 2010 tarihleri arasında görev yapmak amacıyla bulunuyorum.

Bekarım. (Bu alan ileride editlenmek üzere bilerek boş bırakılmıştır)

İleride bloga İspanyolca yazılarımı da ekleyeceğim. Tabii önce İspanyolca öğrenmem gerekiyor. Çünkü hiç bilmiyorum. Onu öğrenene kadar İngilizce üç beş birşey yazıp hem tanınırlığımı artırmak, hem de ara sıra edebi alıntılar yapacak olduğumda orijinal dilden iktibas etme kolaylığını yaşamak istiyorum.

İmla kurallarına önem veririm. Burada "dahi" anlamındaki "de"ler ayrı yazılacak. Soru eki olan "mi" de. Özensiz yazılması beni rahatsız eder. Zarf da mazruf da benim için aynı derecede önemli.

Hayvansever bir insanım. Tavşandan tutun, suaygırına kadar geniş bir spektrumda yer alan çoğu hayvanı sever, sayarım. Ama hepsini değil. Fare ve hamamböceğini sevmem mesela. Kedileri köpeklere tercih ederim.

Edebiyatsever olduğumu da söyleyebilirim. Genelde Türk edebiyatını pek takip etmiyorum. İngiliz edebiyatı daha çok hoşuma gidiyor. Austen, Blake vs.

En sevdiğim romanlar ise, Pride and Prejudice ve Tristram Shandy. Bunları çok sevmemin nedeni, sanırım kendimden bayağı birşeyler bulmam. Mr. Bennet ve Lizzy Bennet'ta kendini en bariz şekilde gösteren o sarkastik tarz bende de bolca var. Aptalca veya ahmakça bulduğum şeyler beni kışkırtır. İğneleyici bir mizah anlayışına sahip olduğumu düşünüyorum. Ve Mr. Shandy gibi konuyu açtıktan sonra bir türlü sonunu getiremem; hatta genelde konunun açılışı konudan sapmanın ilk yaşandığı yerdir.

Çekirdek çitmekten hoşlanırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder