6 Mayıs 2010 Perşembe

Facebook

Malumunuz, Facebook'un yeni bir özelliği çıktı. Ya da çoktan vardı da benim yeni haberim oldu. Tanımadığınız insanları size arkadaş olarak öneriyor. Eskiden hiç değilse arkadaşların arkadaşlarını "tanıyor olabilirsin" diye önerirdi. O mantıklıydı. Şimdi iş şirazesinden çıktı. Alakasız adamlar, tuhaf tuhaf kızlar ha bire Facebook tarafından karşıma potansiyel arkadaş olarak sürülüyor.

Afrikalı, Şilili bilmem nereden acayip tipler... En son, bir Türk kızcağızı koymuş karşıma, al bununla arkadaş ol diyor. Ulan kimdir bu dedim, baktım. Meğer hatunun 3584 adet arkadaşı varmış Facebook'ta. Yahu bir insanın nasıl o kadar çok arkadaşı olur, anlamıyorum. Benim otuz yıllık hayatımda tanıdığım insan sayısı 3000'i bulmaz. Şu an 1000 tanıdık say deseler sayamam. Mutlaka karıştırırsın, bu kimdi, bunu nereden tanıyorum diye.

Yuh yahu! Bula bula bu hatunu bulan Facebook'a da yuh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder